- u novějších typů s demontovatelným tažným zařízením nejprve namontujeme toto zařízení (hák nebo koule) na vozidlo
- přistavíme přívěs a nasadíme jeho závěsné zařízení na tažné zařízení vozidla a spoj řádně zkontrolujeme
- u typů tažného zařízení vybaveného zabezpečovacím zařízením (lankem) zapojíme toto zařízení
- zasuneme zástrčku přívodu el. vedení osvětlení přívěsu do zásuvky namontované na vozidle

Přívěs zapojujeme za vozidlo jen tehdy, pokud je na vozidle tažné zařízení.
- starší typ - oj přívěsu umístím na kouli - zaklapnu nadoraz - propojím bezpečnostní řetěz a elektriku
- novější typ - oj přívěsu umístím na kouli - zaklapnu nadoraz - v momentě zaklapnutí se objeví otvor ve tvaru FABky - tam dám připravenou FABku s klíčem - zamknu a propojím elektriku
Před jízdou této soupravy zkontrolujeme na přívěsu stav a správnost tlaku v pneumatikách a upevnění kol.
I v běžné autoškole na béčku bych zkoušel i nějaké základní kilometry na tom, jak se s přívěsem jezdí. Protože mi přijde, že spousta lidí to neumí, ale stejně s vozíkem jezdí. Ono je fajn si zde vyřešit ozvučení vozu, mít auto v topu a s koulí. Ale pak je taky fajn nenapáchat na silnici žádné neštěstí. A jako když vidím, jak se lidi snaží couvat... tak to je úplná komedie.
OdpovědětVymazat